Zij rondde haar Master Marketing af aan de Universiteit van Maastricht en is al twintig jaar actief betrokken bij de marketingaspecten van nieuwe producten en diensten. Sinds 2007 is zij verbonden aan HZ University of Applied Sciences.
Ze is gepromoveerd aan de Cranfield University met een onderzoek naar de wijze waarop MKB-organisaties tot verbeterd klantinzicht kunnen komen en zo hun innovatiesucces kunnen vergroten. De uitkomsten van het promotieonderzoek komen tot uiting in concrete handleidingen en worden toegepast in opleidingsprogramma’s van de HZ.
Ageeth werkt nog steeds samen met deskundigen van de universiteit in Engeland.
Projecten
Vitaliteit
Crosscare 2.0
Het project CrossCare stimuleert, ondersteunt en versnelt innovaties in de zorg. CrossCare draagt…
Voedsel
HZ Food Community
HZ University of Applied Sciences heeft een Food Community. De betrokken onderzoekers en docenten…
Vitaliteit
Water
Energie
Voedsel
Biobased oplossingen
HZ Changemakers
Binnen de HZ is er een groeiende groep van changemakers: studenten, alumni en collega's die op…