Zij rondde haar Master Marketing af aan de Universiteit van Maastricht en is al twintig jaar actief betrokken bij de marketingaspecten van nieuwe producten en diensten. Sinds 2007 is zij verbonden aan HZ University of Applied Sciences.
Ze is gepromoveerd aan de Cranfield University met een onderzoek naar de wijze waarop MKB-organisaties tot verbeterd klantinzicht kunnen komen en zo hun innovatiesucces kunnen vergroten. De uitkomsten van het promotieonderzoek komen tot uiting in concrete handleidingen en worden toegepast in opleidingsprogramma’s van de HZ.
Ageeth werkt nog steeds samen met deskundigen van de universiteit in Engeland.
Projecten

Biobased oplossingen
CBCI - Circular Bio-based Construction Industry
Gemeenschappelijke uitdagingDe bouwsector is een grootverbruiker van hulpbronnen: 30-50% van alle…

Vitaliteit
FACET
Het Interreg 2 Zeeën-project FACET wil ondernemers in de toeristische sector stimuleren om…

Water
FRESH4Cs
De Water Technology Research Group werkt aan een Interreg 2 Zeeën-project genaamd FRESH4Cs; een…

Kansen van robotisering voor Zeeland
Robotisering is een fenomeen dat veel aandacht krijgt in de media en nauwgezet onderzocht wordt…

Vitaliteit
Smart Services Bridge
Onder coördinatie van TUA West bouwen de projectpartners Dockwize, Howest, HZ University of Applied…
Toeristisch vervoer 2.0- een integraal onderzoek naar…
'''Toeristische en recreatieve activiteiten''' horen bij de provincie Zeeland. Het zijn…

Vitaliteit
Crosscare 2.0
Het project CrossCare stimuleert, ondersteunt en versnelt innovaties in de zorg. CrossCare draagt…