HZ Student Company promotieprijs naar SugarFam

Student Company SugarFam wint met haar vlog over de Student Company Bootcamp week van afgelopen september de HZ University of Applied Sciences promotieprijs t.w.v. € 150,-. Het bedrijf SugarFam bedacht in hun eerste week als Student Company de SugarFam cover voor een OmniPod. Een OmniPod is een insulinepomp die mensen met diabetes, zonder infuusslang, de juiste hoeveelheid insuline toedient. De cover kan over de OmniPod gedragen worden en wordt geleverd in verschillende prints en kleuren.

SugarFam kan met de promotieprijs extra geld inzetten voor bijvoorbeeld drukwerk of online advertising, ter promotie van hun product. Je vindt de winnende vlogs onder dit bericht.

Job Starts & PasjeAan
De student companies Job Starts (tweede plaats) en PasjeAan (derde plaats) eindigen op plaats twee en drie. De tweedeplaats wordt beloond met een promotieprijs t.w.v. € 100,-, de derde prijs ontvangt € 50,- ten behoeve van de promotie van hun product.

Student Company Bootcamp
Tijdens de Student Company Bootcamp is er een nieuwe lichting HZ Student Companies van start gegaan. Het is een intensieve week, groepen van acht studenten van verschillende opleidingen vormen onder leiding van ervaren trainers een company en leveren aan het einde van de Bootcamp een concept, product of dienst op. De Student Company Bootcamp is een samenwerking van de HZ, HZ Smart Services Boulevard en Dockwize.

Je maakt gebruik van een verouderde browser!

Update je browser om deze website correct weer te geven. Update mijn browser nu

×